Friday, April 22, 2016

Missing Cina Babi

Shade Story 19ii

All those Cina Babi is missing from my Wechat list? Even when you search on Wechat nearby people, all those Cina Babi and family are not there. All Pengecut lari... check within 10km, only found few Cina Babiii... hairan betul lah.

Ini lah geng BRP dan Sungai Buloh, sampai Sierramas, Valencia, Bandar Sri Damansara, Kepong, Desa Park City sampai Kota Damansara, mungkin sampai JJ club, Jalan Ipoh.
Semua satu geng hebat. Member banyak sekali.
Komplek Publika, Hartamas dan Hang Seng mesti ada yang terlibat dalam cerita saya. Kedai kedai sana semua teknologi dan research saya. Buka kilang China, buka kedai sini, import barang China, jual tempat sini, buat online jual barang China sini, mungkin semua online business di Malaysia pun ideas barangan saya tapi buatan China. Eh, celaka betul Cina Babi semua ini.
Apa macam, takkan saya nak business ini.
Handphone ada camera. Buka pakai len camera pasang dekat mana mana electric device sudah jadi spy camera. Senangkan. 5 tahun lepas saya sudah bikinlah. Banyak lagi ic ic handphone boleh buka pakai. Notebook punya sama juga. Jom, buka kilang di Malaysia lah. Banyak technician dari Pakistan, semua expert. Gaji murah tapi banyak pandai buat semua kerja macam ini. Bluetooth, infrared, wireless dari hp semua baik boleh guna. Recycle jadi barang baru. Microwave with remote control, pakai hp connect boleh start microwave. Lampu dan kipas pun boleh. Tekan hp buka lampu kipas rumah. Dekat luar pun sudah boleh buka elektrik ini. Ideas banyak saya ada, modal saja tak ada. Boss mana nak support saya, apa business pun boleh, branding pun boleh, perabot, electric, design, semua saya boleh. Mesti untung besar-besar. Takkan rugi punya. A sampai Z saya bagi consultant free. Mana mau cari? Sudah untung baru boss derma balik bagi saya. Tak untung saya bagi balik boss. Hahaha. Janji business tak tipu orang mesti untung punya. Semua ikut law saja. Contoh : Kilang Goodnite.
Tapi dia lambat, kita boleh lagi cepat.

Apa lagi mau tunggu kawan? Jangan buang masa lagi main sama dengan budak budak Cina Babi. Buang masa saja. Nampak pun tak selera makan.
Lebih baik saya tolong Melayu, India, English dan lain lain. Sama2 Cina pun dia mau main. Teruk binatang lah. Tak ada erti nak cakap orang macam ini. Saudara pun nak main, apa ini otak orang Cina?
Sekarang padan muka, kena balik. Saya boleh kenakan dia orang lagi teruk kalau saya mau. Sudah tak bagi muka saya, apa lagi saya nak bagi muka dia? Kena lagi seorang ahli keluarganya. Sudah dua orang kena. Tak percaya, check hospital besok. Tengok berapa hari lagi dia boleh tahan. Satu hari satu kena. Sampai last apa macam? Tinggal dia seorang. Dia nak bikin saya ini macam lor. Tau tak. Tak ada kawan, tak ada family, tak ada saudara,.. sekarang saya bagi balik dia orang semua. No horse run! Sebab tak ada mana mana pihak nak ambil tindakan, biarlah member saya yang buat. Bukan saya, saya tak buat apa apa. Tangkap lah virus dan bateria, mereka yang buat.
Makan ikan pun boleh kena cucuk duri masuk hospital. Haha. Betul. Makan durian atau rambutan boleh tercekik. Jaga jaga orang jahat. Makan perlahan lahan, nasi pun boleh tau. Panggil anak makan baik baik. Inilah balasan nak main Tuhan. Bukan tak bagi chance, banyak kali dah bagi. Tapi ego lagi. Nampak lagi buat tak tau, eh... langsung tak hormat pun. Pergilah... jaga baik baik. Berhati hati di jalan raya. Berhati hati ketika makan. Berhati hati ketika mandi. Kemalangan akan terjadi... besok paling banyak kemalangan berlaku. Saya sudah cakap.

Berdoa lah member member semua yang terlibat.

Insya Allah semua sihat sejahtera.

Tweet the bird

Sean Khor
Lord of Universe
aka Master of Accidents.

Sekarang

No comments:

Post a Comment