Thursday, May 5, 2016

Dirty Job

How bad and evil peoples trick or team up with someone to cheat the bank to get loan?
First Bank
1.They will pay more Sales Tax for some years before they apply from the bank.
2.They will bribe the bank staff of maybe 5 to 10 percent of the loan approved.

What will they do with these large sum of money?
3. They will upgrade production
4. They will reloan as Loan Shark charging higher interest rate to those cannot get loan from bank.
5. They will repeat doing the same as item no 1 but this times more added Sales Tax amount for bigger loan.
6. They do the same as item 2 but this times with other bank.
7. Same repeating this to get more loan from differents banks.

That is how the rise of Loan Shark from Malaysia.
Kalau nak tipu, janganlah tipu bank sendiri. Pergilah tipu bank International, Tipu lah China punya. Interest lagi murah, loan pun lagi banyak. Sendiri punya bank pun nak tipu. Macam tipu sendiri punya saudara. Tak baik lah buat ini macam. Tipu menipu. Siapa nak buka fail? Saya ada staff boleh tolong check.
FREE service?

Tapi personal loan pun boleh buat ini macam. Masuk wang lebih dalam EPF. Kemudian sama juga pinjam personal loan dari bank. Boleh pinjam 15 kali lebih atau 20 kali lebih dengan ada EPF statement. Tak payah bagi apa apa komisen lagi. Cepat lagi banyak. Janji kena bayar balik jangan lambat. Nanti kena charge interest lebih. Lepas itu, pakai wang main saja Online Trade. Mesti mau main kalau nak menang. Tapi bukan main hari hari. Cuba main masa yang tepat. Mesti dapat. Tak menang, i bayar you balik wang. Tapi mesti ikut cara saya main saja. Ikut menang, tak ikut mesti kalah.
Rm1000 boleh menang Rm20,000 pada hari hari pilihan saya. Cuba trade dalam ini hari saja. Lain hari cuti makan angin. Buat sampai mati pun kerja saja.
Bila nak kaya.

1. Beli semua wang semasa you trade.
2. Masa trading ada beberapa hari saja dalam setahun.
3. Hari itu you trade mesti mau beli naik saja (sebab mesti naik)
4. Lepas trade mesti mau keluarkan semua wang masuk balik bank you. (mana tau nanti 911 jadi lagi, share terus jatuh)
5. Target 2 Giant ini, Apple dan Samsung saja. Hari Pelancaran Model Baru. Jadi, model macam I7, ipad, ipod, S7, Notes, tab, dan etc. Mungkin ada 10 hari setahun.

Kalau nak lebih, target Gaint 3 dan 4 pun boleh. Share mesti naik pada hari Pelancaran.

Ini tips : 99.9% mesti menang punya.
Paling save punya. Mesti dapat punya.
Sudah menang jangan lupakan saya. Donate sikit sikit lah.

Bila nak main?
Pada hari pelancaran model baru Apple atau Samsung. Itu saja hari you kena kerja.

Beli naik atau turun?
Mesti beli NAIK, sebab "launching" day semua orang Crazy akan beli semua stock model itu. Mesti habis jual. Mesti naik dan untung sampai pengsan.

Bila nak stop trading?
Dalam sehari itu, bila bila you suka. Sudah cukup boleh Stop dan keluarkan semua wang terus.

Bank mana?
Buka bank Sri Lanka. Sebab interest untuk saving account ada 11% banding Malaysia baru 1-2%. Kalau current account, tak silap ada 16% banding Malaysia baru 3-4%.
Kalau ada Rm1000, you dapat Rm160.
Kalau ada Rm100,000, you dapat Rm16,000
Kalau ada Rm1 juta, you ada Rm160,000
Inilah bank Sri Lanka offer. High Interest rate. Lepas itu buat saja autodebit untuk bayar loan loan hutang bagi balik bank.
Simpan bank sini nanti kena check lagi, kena pergi office lagi, kena isi borang ini lah, itu lah, tanya ini tanya itu, susah lagi.

Simpan bank luar negara kurang susah sikit. Tak perlu risau. Takut you tak ada wang simpan saja. Semua bank sangat suka you simpan wang dekat bank dia orang. Semua buka pintu besar besar.
Macam saya, bank tak ada wang. Tak payah takut apa apa. Sebab wang tak ada. Kaya kaya punya kena interview hari hari.

Mana tau dekat UK saya ada wang? Siapa tau? Mana tau lain negara saya pun ada wang? Orang ada wang diam diam punya. Bukan nak masuk Forbes. Atau ada cash dalam gua pun you tak tau. Ok lah. Saya bagi treasure hunt. Haha. Minat tak main treasure hunt untuk cari treasure di Malaysia. Dapat jactpot terus beli banglo.
Sebab Treasure saya simpan dalam tanah. Betul. Bawah tanah. Tapi jangan salah korek, nanti orang punya treasure yang kena. Tapi orang punya pun kira you punya bila you dapat korek. Kalau salah korek, dapat treasure lain kenalah report police. Treasure macam Emas, Dadah, Senjata, Bom, yang bahaya punya. Ada, apa apa pun ada. Scientis punya barang you cakap ada tak ada? Sebiji epal sudah meletup habis, macam nuclear. Ada tengok President cakap, sebiji epal saja. Bahaya itu. Bukan main main. Mesti mau report kalau dapat treasure macam itu. Mana tau ada orang curi formula saya dan curi buat. Sebab barang saya semua kena curi. Sekarang orang yang curi mesti kena tanggungjawab kalau ada bom bom ini dibuat tanpa kebenaran pihak polis dan pihak pengebom negara. Betul betul dahsyat kalau bom ini meletup. Ini orang yang curi memang tak boleh dimaafkan. Kerana mereka mau control market dan economy negara. Apa apa pun mereka berani buat. Sama Tuan Tuhan pun berani, apa yang tak berani lagi? Saya ada rasa sudah buat bom ini. Tak tau berapa biji saja. Tapi saya boleh minta Kuman thong saya pergi check. Belum lagi minta. Balik rumah bagi makan dulu baru boleh minta tolong. Nanti Sungai Buloh macam kes mercun lagi terjadi macam 30 tahun yang lepas. Mungkin ini kali lagi dasyat, musnah semua kilang kilang orang kaya itu. Semua reverse balik dan terjadi, ini dosa lah. Putra Karma. Hahaha
Nak buat bom, kena balik kilang kilang sendiri pulak. Barang tuhan jangan lah curi, dah curi cepat cepat bagi balik. Sudah cakap tak mau dengar, buat tak tau nak main. 1 biji epal, letupan 1.5km, kalau 10 biji epal, 15km letupan. Sangat bahaya. Memang buatan tanah Kuantan itu boleh buat. Bahaya. Siapa boleh masuk sana? Saya tak boleh masuk? Kawan kawan mungkin boleh masuk. Sebab ada link orang dalam. Ini orang buat saya sangat risau saja. Itu Hackers lah yang curi semua formula formula saya. Sekarang mereka dah dapat, mereka mesti buat jahat. Baik tak buat, semua jahat saja tau buat. Memang saya ada rasa Kebakaran Kilang Mercun Sg Buloh. Sebab roh roh ada banyak sini lagi. 70% Sungai Buloh ada masalah sekarang. Kalau boleh, cepat buat operasi di Kilang Kilang sana. Nanti lambat lagi banyak Bom sudah buat. 1 lori 1 tonnes saja, habis satu Negara. Dhasyat. Memang Dhasyat. Sekarang saya mesti mau jaga Sungai Buloh. Tak ada, orang Jahat mesti nak kuasa sana. Underworld pun ada terlibat. Mesti ada. Ijok Sabak Bernam, Bukit Rahman Putra dan Sungai Buloh. Ada bom bom dasyat. Hahaha. Saya tahu. Siapa orang kuasa itu? Mastermind itu? Saya mesti dapat you, mesti. Sebab you sudah buat Tuhan Tuhan sangat marah. Perbuatan yang tak boleh lagi dimaafkan. Do you understand?  Stop the bom productions. Or you related to IS? You want supply to IS thru middlemen The Underworld?

Dont play the Lord.

I can feel the strong wind blowing. The spirit allot here. They want justice, you know? The are here because got reason? They need my help for justice. Nothing came for me with no reason. All also got reason. Do you know? And you slut and stupid rich peoples still want to help him?

Tweet the bird.

Stone Cold said so.

Sean Khor
Lord of Universe
The Peacekeeper.


No comments:

Post a Comment