Saturday, May 14, 2016

Poisoned fishes

These Cina Babi purposely poisoned the babies fishes so I feed the bigger fishes at my home. Then they want me to buy the healing and provide spirits into these products so it will works. Stupid jobs, dirty hand and almost killed my fish. The same way they killed all my pets previously to get the healers. Bodoh tak orang orang Cina ini macam? Burung cakap sangat Bodoh, otak udang betul. Semua pembunuh binatang. Otak dekat pantat. Tak erti pakai pantat bagi saya pakai.
Habis ikan sudah kena racun, apa boleh buat? Eco system. Ikut eco system hutan. Itulah formula FREE untuk semua pembela ikan. Tak perlu apa apa ubat.
Ada apa dalam sungai dihutan? Dahan pokok, daun pokok dan batu. Dengan ada ketiga tiga ini, semua ikan ikan mesti sihat.
Sama untuk ikan laut. Pakai Pasir, Coral dan kulit kerang. Semua ikan laut senang dibela juga. Tak susah jika ketiga tiga alam semula jadi ini ada dalam aquarium. Jimat beli ubat palsu tak ada guna langsung. Itu chemical bagi kena cancer saja. Cancer ikan pun kena. Makan ikan lagi sendiri pulak yang kena. Sohai Cina babi. Betul betul sohai. Bagi racun makan sendiri tak apa, semua bagi makan semua kena pulak. Betul betul sssssssoooooohaiiiiiiiii.
Tak erti nak cakap????????????
Total blank????????
Jadi, ubat sama juga. Tahi ikan? Habis dan makan balik. Tapi kena sembuh ikan dulu. Baru boleh makan tahi ikan.
Kena balik sendiri. Mesti punya.
Apa you nak buat binatang itu, mesti kena balik. Mesti mesti mesti punya. Ini arus memang sudah jadi ini macam. Ecology sistem, biology ini ajar. Buka ajar potong binatang, last you yang kena dipotong bedah oleh Aliens lah. Mesti arus ini macam. Memang wayang pun sudah siap manusia ditangkap Aliens. Tiba tiba hilang, bukan saya buat. Alien datang tangkap macam anak you tangkap belalang. Dengan cara yang sama punya. Mesti mesti mesti. Satu kitaran yang ditetapkan seperti dilukis dalam pyramid ribu ribu tahun dahulu. Apa boleh buat, sembahyang lah 4 tuhan. Semua ada sini, tak nak jemput balik juga.

Tweet the bird

Stone Cold said so

Sean Khor
Ecologist Master

No comments:

Post a Comment