Sunday, May 15, 2016

Healer is coming around KL

Satu botol ada 11 million spirits. Berapa botol ada satu rumah saya simpan. Apa kuasa boleh hebat sama saya? Kerja saya simpan spirits. Jumpa saja, ajak mari. Kawan mah. Alĺ jumpa all pun jemput masuk rumah saja. Buat lagi rumah spirit cantik bagi mereka. Bukan pokok saja. Air itu lah spirits. Sampai tak tau nak kira semua berapa ada di rumah rumah saya.
Kuasa spirit bila semua absorb. Jadi lah Pheonix. Tuhan pun kena sembahyang balik saya. Itu kuasa spirits lebih hebatkan. Semua boleh buat. Jahat pun boleh. Baik pun boleh. Apa apa pun boleh.
Itu botol kecil saja, besar punya 10 kali lebih. Semua spirit world saya bagi mereka. Apa you orang bagi? Nampak halau. Belanja tak jemput masuk. Panggil duduk luar atas lantai meja kerusi pun tak ada. Mari saya punya spirit world lagi cantik. Ada air cond, kipas, segar,...
Bodoh punya, buat apa saya buat banyak banyak rumah bagi mereka. Sudah mari mari mari, you pulak nak halau pergi. Nanti lagi susah susah nak panggil balik. Tak nak pergi you sana. Semua nak tinggal BRP. Habis. Rugi.

Spirit kena halau balik? Saya tak apa. Tapi spirit tak suka. Saya dah cuba.
Jangan cakap saya tak tolong Sungai Buloh. Ok. Saya ada pun, you mari dekat, tak dapat apa apa energy pun. Jika spirit tak nak ikut saya tak boleh paksa. Saya tak suka paksa orang juga. Sama juga spirit. Mesti mau ingat. Sama sama saya kerja dulu, tak pernah marah satu orang bangla pun. Macam mana nakal atau cakap kuat sama saya, saya pun tak marah sama dia. You boleh tanya semua yang pernah sama sama kerja sama saya bila pernah saya marah. Bangla pun saya tak marah, semua saya cakap baik baik. Nak ikut, ikut, tak nak ikut bila bila pun boleh pergi. Tak apa, lagi kena halau sebab nak tolong. Itulah spirit tak nak pergi lagi. You halau bangla itu pergi, you nak panggil dia balik kerja, first tims dia balik. Kena halau kali kedua, ketiga, sampai tak tau berapa kali sudah. Bangla nak kerja ini tak? Kejap mari kejap kena halau? Bodoh kalau ada boss ini macam. Memang bodoh kalau Bangla itu nak balik lagi. Bila you siap hostel cantik dan bagi makanan bagus, dia pun mungkin tak kerja sama lu lagi. Siapa bangla nak kerja macam ini punya taukeh? Dia nak pekerja pun saya malu nak bagi pun. Nanti saya sendiri banyak complaints saya lagi pengsan. Tak bagi tak pengsan. Supply Spirit sama supply pekerja lah. Buanglah sampah sampah tengok mana ada lagi Ong Mali. Kosong. Spirit tak nak lagi kerja.
Bukan saya tak nak bagi. Banyak sangat saya bagi, kena lagi banyak complaints. Tak nak. Bayar wang sekarang pun tak nak lagi. Semua baik baik tinggal sini. Tepi tepi belakang depan semua pun tak ada spirits nak bagi. Semua bodoh punya.
Letak lah barang barang dekat, tak nak masuk kerja semua. Nak buat bodoh, janganlah cari lover saya. Kena semua bukan dia. Dia apa macam saya pun jaga sebab dia tolong saya. Semua lover saya mesti saya tolong. Macam mana jahat pun saya tolong. Habis, sudah makan tak payah bayarkah. Mesti mau bayar gantirugi punya. Saya steady punya. You tak nak saya pun ganti balik, tak rugi punya semua saya punya ex. Mesti Ong, semua mesti ong. Kahwin mana ong siapa. Itu saya bagi semua ex saya. Tak payah sakit hati atau marah, semua you nak punya saya mesti bagi you dapat. Sampai BF you penyapu lantai boleh jadi taukeh besar. Nanti you balik cari saya, bagi you marah balik pun tak apa. Bagi you marah saya tak ada guna pun tak apa. Suka hati janji you happy dapat revenge, take it. Is I give to you all my ex. Same as those Vietnamese Princess. They will meet and marry big boss. All my Vietnamese Princess are boss target lady.

Tengku bagi donation dah cakap untuk Islamic. You saja Islam kah? Lain bukan Islam? Saya sembahyang Allah juga. Saya pun Islam. Kenapa saya tak dapat punya. Siap orang donate sudah cakap for Islamic, habis you satu orang saja makan sebab you satu atau dua tak tau lah. Mungkin tiga pun csmpur Durian Musang King pun makan sekali. Malukah?
Ini orang bagi you buat Donation punya. Bukan panggil you ambil semua? Mana ada tiba tiba money from sky donate by unknown peoples? Orang bagi donate wang bagi Tokong, tak nak tulis nama. Penjaga boleh ambil masuk poket sendiri tak? Tak baik buat macam ini.
Tapi saya tahu ada Saudara pun buat ini macam. Minta wang donate dari Uncle Kelvin, dia satu penderma yang tidak suka tulis nama punya. Apa jadi wang itu? Tokong dapat berapa? Saya tahu punya.
Tak nak cakap siapa. Pandai pandai bagi balik. Wang itu bagi Tuhan punya. Bukan you boleh ambil macam itu. Banyak tahun, bukan setahun. Tahun tahun ratus ratus ribu. Bolehkah?
Anjing pun marah? Auntie depan rumah, tolong jangan kurung anjing boleh tak. Saya kurung you, you suka tak? Nak makan tak ada, nak minum tak ada, kena tunggu you balik baru ada? Ong pun sudah tak mau kerja loh. Apa susah nak bela anjing dan lepas saja. Anjing takkan gigit orang baik, orang jahat anjing boleh tahu punya. Itu kebolehan technology buatan tuhan. Scanner 99.9% perfect technology. Proove and tested on discovery and youtube. All criminal dogs will chase and bite naturally. Tak perlu nak investigate pun sudah boleh tangkap. Apa apa anjing pun boleh. Saya pun ada buat research dari dulu. Sebab saya pernah digigit anjing kerana mencuri. Hahaha. Pakai tangan mencuri, anjing gigit jari. Pakai pisau mencuri, anjing gigit lengan, pakai pistol mencuri, anjing gigit arm panggil apa? Rogol tahu lah mana anjing gigit. Natural sense from dogs.
Kasi putus pun boleh bila orang rogol gadis. Anjing itu kecil punya mesin, besar punya harimau. Curi tangan pun putus.

Golden Titanic apa macam? Nak lagi saya break semua code? Banyak saya ada. Panggil derma saja sangat susah. Sampai rumah pun tak ada, jangan cakap "I am Batman". Kesihatan pun nak cari makan, pengangkutan, pendidikan, pembangunan, lagi apa? Jam sikit otak saya, kena defragment dulu. Kena tambah ram. Bagi laju sikit.

Spirit banyak sangat. Tak tau mana satu nak jemput.

Bed bugs. They coming out at night and bite naughty peoples. And run very fast when you turn on the suiz. Dont waste your poison or pest control, they never die in such way. Just wake up in the morning. Open all your windows, pray for The Pheonix. Then they will went back to thier secret hide out. For many bugs, then take out your whole mattress under the sun and pray The Pheonix. 3 hours all gones. Magic. No need change or use pest control. Later give racun, then blame again the insects. All insects are clean. Very clean then you. Only human put poison to them, they get dirty. How beautiful is the insects if you know how to appreciate Arts from Insects. Not just know Arts of pussy. I also know that. And trying to imagine the pussy art with need a model spreading for me to do my research the Arts of Pussy. Who know the photos I capture become the most beutiful pussy in competition? Yes, my world got pussy competition and dick competition. What is wrong to be open minded? Open minded peoples will less argue then those close up peoples, jealous easy. This.cannot, that cannot. No no no, we always must be open minded. Let you see until boring you wont feel want to rape or force yourself into someone. Because you can see anyway already, you never got the feel wanted on that things. Something you always see you will never feel want. Unless it got something you very need it. How you do so someone will very need it? Make him feel the sensation of your energy to produce him the stim that goes up high and hit the star. Well, he beg for you or she beg for you everytimes meet. If you cannot satisfied your partner, you failed in dating already. Is true, so before marry, make sure you find the best girls or boys that can help you to release. Both benefits  each others, no shame or shy, be bad and nasty in bed is all humans like. Go for special kinky and fetish way. Is a games created by me, is the guys favourite. 99.9%. I am guy, I know guy need. So ladies, punish the notti guys in your room like a dirty bitch. Is nothing wrong to play with each other in your private room. Make it even best, record it and save on your phone. When free, watch it memory. Is fun and enjoy then watching the drama. Watch your own creation video. Snap photos. Just do it. You get the feel you want. Increase your mood. Upgrade your energy level. Horny Guys like dirty bitch.
Dirty bitch like dirty guys also. So if I am Dirty, hahaha... more Princess Donna, Anna, Banana, all come. Whatever, if a fruits got all vitamins, you just need one, if the fruits got not enough vitamins, you had no choice but to eat more fruits. Vitamins from fruits are A1, A2, A3, to A18, B1 to B22, C1 to C17, and so on. So before you marry, check properly the fruits got A to Z or not, if not you need a back up plan. Plan it first before is to late. Tell your partner which Vitamin you get less, if he can produce, then is OK. If he cannot produce, haha, just tell him you need another foods for complete my Health cycles. If not your health will be abnormal when sex is imbalance. Many things will come. Depression, Anxiety, and more Headache, many many will come when you had imbalance sexual life. The best precautions way in medical and health.
Nobody so far can really satisfied me, only most I make them satisfied. Hahaha.
Notti Daddy. I wanna test Daddy. Bring it on ladies.

Horny Pheonix Bird. KKC. Ke ke Ci, not kuku cio. So go and make your world now. Your partner is wet. And you are hard. Best times to enjoy the ride. Cowboy style or Sailormoon style or Minion Style. Imagination make reality. Fuck in fantasy.
Bring in Kiki Lala and J-Lo.
Fantasy World, here I come.

Tweet the bird.

Stone Cold said so

Sean Khor ft J-Lo
Galaxy World 5
Crazy Clown


No comments:

Post a Comment