Thursday, May 12, 2016

How to be an Invisible Man

Gutter sudah tau. Lagi hebat pun ada. Add value Invisible Man apa boleh dapat? Lepas itu, reverse energynya, apa dapat. Lagi bagi tolong apa dapat balik.
Lepas last absorb balik energy apa dapat?
Satu items explore jadi lima items. Last add in all. 1 = 5, 5=25, 25=125, 125=1
Formulanya, metamatik tuhan. Saya share juga. Satu binatang, ada 5 lima power. Apa dan berapa power you boleh dapat last? 125 power dari satu binatang tuhan. Apa yang tak boleh? Tak cukup, explore lagi 125 jadi 625 pun boleh.

Ada letak dalam rumah saya supaya barang itu Ong mah. Letak dalam pintu loh. Tolak sini, tolak sana. Sliding lagi senang.
Amen

Di sekolah bagi ajar Biologi. Ajar murid angkap binatang dan serangga. Insha Allah, bodoh betul nak ajar macam ini. Sudah tangkap lagi ikat sama dia macam BDSM style. Lepas itu ajar murid buka badan binatang. Hidup hidup potong sama binatang itu. Binatang minta tolong dan nangis teruk, tak ada hirau pun satu orang. Gelak ketawa lagi bila binatang minta tolong. Tak boleh lari, sudah diikat. Panggil murid potong binatang itu dan buka tengok apa ada dalamnya. Cuba nak tahu apa ada dalamnya tapi tak tau dalam ada nyawa. Hilang soul binatang itu dan rosak habis badannya. Celaka tak perbuatan ajar kanak kanak buat kerja kerja ini. Inilah experimen dibuat manusia. Siapa yang panggil ajar? Budak pun kena belajar. Guru ajar, tapi budak tak nak dengar bukan salah Guru, salah budak sebab tak nak belajar. Jangan salah budak sebab tak nak belajar pulak. Salahkan ibu bapa tak ajar anak belajar. Jangan salahkan guru, jangan salahkan guru kenapa nak ajar Biology, kerana bukan dia yang nak ajar, Kerajaan yang panggil dia ajar. Dia sokong pulak dan approve lagi. Habis, siapa kena tanggungjawab?
Rugi saja semua research macam ini. Buka tengok buang. Nak buka, kenalah buat research sampai habis semua organ organ binatang itu. Kalau saja nak buka tengok. Jemputlah Alien mari buka badan you tengok pun boleh. Atau you nak tengok pun boleh, buka family you punya dulu, jom sama sama kita duduk tengok dan video juga, bagi live astro, universal pun nak tengok. Macam mana badan binatang di bumi. You pun binatang juga.
Serangga kecil saja pun tak bagi lepas. Macam mana you nak jaga mereka yang kecil? Saja jaga besar, kecil pun tak jaga.
Sama juga you jaga orang kaya, siapa jaga orang miskin? Bodoh pun tau.
Panggil lawyer mari cakap, siapa cakap betul, siapa buat betul dan siapa salah.
Denda sama juga dengan macam mana you cakap tikus is the "killer". Jadi orang pun nak tangkap dan bunuh tikus. Sebab you bukan saja mengotorkan badan tikus, you bagi racun tikus, lepas baru tikus buang air ada racun. Sama juga you nak buat saya. Kena balik sendiri.
You bagi racun, saya buang air racun lah.
Habis air ada racun, you buat filter pulak. Cari wang lagi. Orang semua pun pasang filter di rumah. Satu luar dan satu dalam. Bodoh punya kerja, buat bagi dia untung saja. Memang bodoh. Kalau betul betul nak tolong, pasang saja besar punya filter support semua BRP punya logi air lar. Buat apa satu satu nak pasang dirumah. Buat satu besar punya semua dapat kebaikkan. Orang miskin tak mampu beli filter mahal. Cost baru berapa satu filter. Bahan semula jadi FREE, ambil FREE, nak jual mahal mahal. Boleh tak. Itu bahan semula jadi milik siapa? Tuhan punya. Kena ganti balik bila you dah pakai. You kira wang, tuhan pun nak kira wang sekarang. Fair. Kira saja lah, berapa cost you beli, bayar balik bukan saja cost. From net profit pun kena ganti. Takkan Rm1 barang you jual Rm100. Golden Egg you jual Rm0.30. SOHAI pantat bodoh.
Balik spirit lagi. Water filter Malaysia.
Energy tak ada lagi, tengok water filter boleh berfungsi lagi tak. Lanciao boleh.
Semua buang sampah saja water filter. Sama sama minum air buatannya sendiri.
Sebab dia bagi saya minum racun. Saya buang racun. Dia buat filter dan jual filter cari wang. Lagi nak blame saya ialah "killer" pulak. Cibai betul. Tak tau pakai bagi lah saya. SALAH GUNA. Abuse.
Pergi tanya lawyer betul tak? Kalau abuse kena tanggungjawab. Salah disisi undang undang. Betul, salah kalau ada abuse. Boleh dipenjarakan.
Allah

Shade story.
Selayang Polis station. Depan ada satu petrol station, brand shell. Underground ada lab. Lap apa buat bawah shell? Mana tau? Nak tahu kenalah pergi tengok. Jalan masuk dalam tandas. Ada pintu turun bawah. Saya tak nak tengok. Tak ada minat. You mesti sangat minat.
Berapa orang ada saya pun tahu. Siapa orang saya pun tau. Tinggal mana saya pun tahu. Apa apa saya pun boleh tahu. Nak belajar, saya ajar. Kung fu ini.
Kung fu fung shui
Fung shui ada banyak kuasa hebat lagi. Bukan saja boleh buat arus arus dunia.
Add value, dapat lagi lima kehebatan kuasa Fung Shui. Kalau boleh buat arus dunia, boleh juga buat arus neraka. Pergi lagi research ini. Explore you mind.
Inilah betul punya mind control power. Pakai mind saja buat control. Betul, kalau bukan macam mana control Tuhan. Tak ada, macam mana nak control petir. Thunder cat. Dengan kuasa Fung Shui.
Sampai Spirit saya control. Takkan apa apa dalam dunia saya tak boleh control dengan mind. Sekarang saya control Golden Ship, saya angkat masuk, letak air ialah "sui" bukan lagi wang. Letak batu baru ialah wang. Saya cuba buat ini saja. Sebab saya connect batu ialah wang dengan Fung Shui kuasa. Sama dengan buat magic saja. Macam mana David Copperfield hilangkan Statue of Liberty dan keluarkan balik. Dia pakai kuasa Fung Shui, bukan saya bagi ini. Dia tahu kuasa ini. Jangan jangan sekali tekaan saya, dialah satu Lord yang saya cakap itu.
😎😎😎
Challenge sama dia siapa yang panggil Lord. Dia atau saya. Challenge apa. Lagi besar. Dua challengge.
1. Hilangkan KLCC dan keluarkan balik tanpa apa apa kain ditutup. Buat didepan semua orang.
2. Kalau boleh buat hilang, dan kemudian kembali balik, mesti tak ada masalah untuk keluarkan MH370 balik sini.
Dengan kuasa Fung Shui.

Kuasa Challenge ini saya suka.

Fung Shui dah tepat. Mesti saya boleh. Ceres planet pun boleh. Apa masalah untuk MH370 keluar balik dengan orang orang selamat. Rise the spirit back from the future. Mind control. If you think you can, you can. Magic.

Kenalah charge power dulu. Prepare. Rest and relax. Baru boleh buat Magic hari ini.

Tweet the bird

Stone Cold said so

Sean Khor
Best Lord of Lords
The Magnificient Magician of Malaysia MMM

Not M&N









No comments:

Post a Comment