Friday, May 13, 2016

Yik Daiga business

Sudah dapat, tapi tak tahu nak derma pulak. Mana boleh? Naiklah Kapal WWF.
WWE bukan tenggelam, terbabas sudah. Terbalik.
Betul punya.
Kena bagi player baru dan muda main.
Tua tua dah tak bertenaga. Semua kena absorb balik energy. Baru punya sudah naik tenaga. Semua ada super power. Lagi hebat dan bertenaga. Superman baru pun ada. Semua superhero baru dan muda baru boleh kerja kuat. Sebab Kapal kapal WWF bukan satu saja. Ada pilihan punya. Mesti ada 5 untuk dipilih.
Barulah semua orang boleh pilih mana mana dia nak belayar. Tak ada, satu nak sini, satu nak sana, susah kapten satu bawa satu kapal. You nak kapal A pergi sini. Nak sana naik B. Kiri, kanan, atas, bawak dan tak nak mana mana pun ada.
You ingat A tak baik, you naik B, kalau pun tak baik you naik C, C tak baik pergi D, sampai E. 5 tempat di Malaysia you pilih sendiri. Semua business pun cari wang sama sama. Semua teknologi pun sama sama. Wifi free, semua free. Duty pun free. Tak ada change nak makan tax dan duty jika free. Nak tangkap semua pun dapat. Tapi mastermind saja sudah lah. Yang lain donate keluar sudah lah. Start balik. Saya pun start Zero. Sama sama. Fair. Steady tak. Saya bukan nak wang you orang, saya nak bebas semua binatang.
Semua teknologi balik selepas reEarth. You ingat saya nak jadi Tarzan, modern Tarzan lain lah. Modern Tarzan main internet punya. Main ahmoi punya. Tak main gay. Lesbian main. 😍😍😍
Kalau you nak gay, gay ditempat you tak apa. Ada tempat reserve for you. Lesbian tak apa, boleh join. WWE mesti ada, fan suka, dengan player baru. No rasicm, semua sama. Lain lain sudah check baru tahu apa masalah baru sama sama selesai. Belum check belum tahu. Binatang juga sama. Tak payah susah. Kita punya connection ada internet punya.  Hahaha. Nak cakap, kita cakap dalam hati. Burung boleh hantar mesej. Burung ialah saya punya member juga.
You sayang dia, sama juga sayang saya. You kurung dia, sama juga kurung saya.
Jadi, burung mesti lepas. Kalau dia balik cari you, itu burung milik you punya. Let the bird free, if he come back, meant is your. If he did not back, then he belong to others. Or he dont want to go, then is your choice. But cannot cage the bird.

Drugs still continue. Because need to rolling faster the money. So the circle of spiral will expand larger then the economy only will increase. That is europe are doing. They got got result. Australia also. Good result we follow. Follow those who is good not follow those copy cat.

Fung Shui you know how, you want your business run back as normal you need spirit. You ask, I return back all the same for you. Same with all around the world. Singer, Actor, Players, Businessman, Leader, all I will return back as normal and same energy to you.

then reEarth you all got added energy. Ops. Wait I stop the Aliens first. Before they reach. Wait

Itu Aliens bukan atas turun. Ini Aliens bawah naik. Sudah turun balik.

Jadi nak naik cepat pun tak boleh. Kalau pakai lift, sikit orang saja naik. Lain kena tunggu. Tak fair. Kena naik ikut tangga, baru boleh sama sama naik. Tapi bukan saya jalan dulu, kerajaan jalan dulu. Rakyat kemudian. Saya last tak apa. Tektik baru saya. Semua untung dulu last baru bagi saya derma. Do different, return more different. Macam concert lah, fan sampai dulu, last baru Singer sampai. Mana ada Singer sampai dulu baru fans.
Terbalik lah kapal.
Ikut cara buat concerts sudah betul.
Imagine - fans, police, guard, medic,.... last Singer arrive. Same as building your empire. How to make your fans arrive early is the Singer job. No fans, no singer.
So singer need to give rewards to fans first. Help them first. Always is the fans first.

Curi makan sikit sikit tak apa, jangan makan semua saja. Sudah curi makan kena lap mulut bersih sikit. 🤗🤗🤗
Nanti tak dapat minum susu susah pulak. Sama dengan negara. Apa yang berlaku dirumah semua link punya. Just imagine and you solve it. You jaga anak, sama you jaga rakyat. Saya bukan tak jaga anak, saya tak mampu jaga anak. Betul. Memang bukan tak nak jaga, tak mampu jaga sebab wang tak ada. Tahu tak. Tapi tahan sampai hari ini. Itulah keyakinan saya dan ketahanan saya selama ini anak saya keluar sampai sekarang. Cuba bapa bagi makan, tapi anak anak tak ada orang bagi. Ada satu Uncle bagi sikit. Jadi Uncle itu dapat sangat banyak balik nanti. Saya mesti bagi banyak balik return.

Everybody, are you ready? Jangan ingat sekelip mata, ialah pelahan lahan kita tukar. Takut miss Q bola masuk lubang apa macam. Champion kadang kadang pun miss Q. Snooker games. So, play safe. I still not yet enjoy enough. Right.

Nak tengok TV. Ok. I buka suiz balik.
Apa lagi mau? You bagi donation baru ada wang saya bayar lah. Tak ada macam mana nak buka balik. 🤗🤗🤗
You boleh tahan, atau saya boleh tahan?

Tweet the bird

Stone Cold said so.


No comments:

Post a Comment