Tuesday, May 10, 2016

Tak nak bagi lagi

The Golden Ship Titanic Malaysia

WWE players vs WWF players (Very Angry Birds)

Kalau you tak disturb sarang saya dan anak.saya tak jadi terencat akal. Saya memang sudah boleh lepaskan semua. Because you purposely disturb my nest. You tak buat, tapi you panggil orang buat. Dan sekarang you panggil Keluarga Lover saya buat. Melampau semua Goverment of Waxing. Makan semua saja. Sampai saya pun dia nak control, tak bagi saya ada famili. Petik semua bulu saya supaya tak dapat terbang. Satu demi satu datang petik satu satu bulu saya. Mau dapat Ong Ong bagi sendiri.
Before New Lunar, who got my sperm? Let me know if you got the babies. Do not be smart, too smart of doing this without my permissions. If is real, you better send and meet me. My predictions is 99.9%. How many of them? Who ask you to do this? You want to create your own GODS? Fucking stupid human brain? Damn stupid. Do you all know about me? Do you all do research before you do? Got or not?
Damn stupid human species. Ok, as a sample only, my sister is one of the Top Student. Always will be no 1 or no 2. As what I wanted also can. Is real. You can come my hometown and see all her awards. Top of the top. But, what happen you know or not? When she getting older and older? She is pretty girl. Now she look like crazy girls. Really. Is real. I never lie.
This power is given with I know how much he or she can absorb. Those are given without any energy control at all. My own child get retarded at age 6. My sister get overload at 30. Now my parents still have to take care of her, she is 40 now. Everyday buy her food, serve her to eat, wash her plate, everything also dont know how to do. Even dont know how to help my mum sweep or mop the floor. Do nothing at all at home. But still buying many books of Laws to study. Finish Malaysia, Study England, then UK, then Australia, all the country Law books at my home. Is not 10 books. Is over 100 books.
All this she do only. Wake up. Eat. Study. Eat. Study. Sleep. Mr Lucky and Mr Intelligent are different. You get Mr Lucky, then you are Lucky. But if you get Mr Inteligent, it might be worst then my Sis or Childs without my Energy to control them. Is real. They must all beside me. They cannot saperate with me. You know or not. Babies bird cannot separate with father birds. They will die naturally. Understand or not. And my own child, how can i get him back to me? You teach me? Fucking peoples bastard.
My wife dont want to give me. Because of you all. How? How can I get my Child back if my wife dont give it to me? You should know why he so angry of me. And relatives together help to destroy my bird nest and want the bird father to help thiers own kids. Is this called own relatives or what? Then thier kids all get top students at school. You can ask them, my relatives sons all get top results is true or false? If false I chop off my head for your wife to fuck everyday and get all my power. I SWEAR TO THE GODS they are doing this to the birds father. All my friends, neighbours and relatives. Is all of them that team up to torture the bird fathers family. Kanninia bo. But the father bird until now never talk to anyone also because he still respect them as my own Uncle and Relatives. Tapi dilayan balik buat tak tau. Sampai nak beli susu bagi anak sendiri pun tak mampu, semua lagi anggap biarlah dia, janji kita dapat control and ikat kaki dia, jangan bagi dia ada wang supaya tak dapat terbang, dia tak boleh buat apa apa pun. Wang ada. Tapi sengaja tak nak bayar balik. Sebab tak nak saya publish buku bagi semua orang tahu cara cara cari wang. Dia orang semua pakat nak ambil akal saya, power Luck saya dan Mr Health also. Semua orang tua dekat area Sungai Buluh sihat sihat. Saya punya power satu seluruh Malaysia sudah. Lagi power dulu. Saya nak satu bumi saya punya Power naik. 

Sebab kalau bukan cara ini. Saya tak dapat selamat orang. Tuhan bagi semua Kuman Thong saya ada sebab punya. Tambah lagi kuasa ajaib saya. Saya tak minta apa apa lagi. Tapi Tuhan panggil semua Kuman Thong mari rumah saya. Kalau Kumanthong pun tak nak tinggal dan main di Genting, mesti Genting pun satu kapal dengannya. Satu link besar. Dia control link semua ini. Semua business dia pun mau sapu, makan semua. Bolehkah you tahan ambil semua ini? Betulkah you yang pandai atau you yang copy semua ideas dan Luck saya untuk you sekeluarga? Sampai satu batang rokok pun tak ada satu orang belanja. Bukan teruk, sangat teruk, dah melampau.

Hujan lagi. Datang lagi. Mari mari, bukan wang mari. Wang kotor tak mau lagi. Saya bersih, buat kotor badan saya saja. Kalau you boleh panggil anak saya balik rumah saya. Saya lepaskan semua. You boleh pecah famili saya, sarang saya, jadi you buat balik sarang saya di BRP. You boleh buat? You boleh tapi you pun tak nak tolong. Semua pakat lagi nak tangkap saya masuk hospital sakit jiwa. Apa ini semua? Sakit jiwa Tuhan pun tolong, mana ada sakit lagi, bodoh. Musang King lah nanti jadi Sakit Jiwa kerana tak hormat Allah. Betul, orang yang tak hormat Allah akan jadi betul betul Crazy. Itu sudah tentu punya. Sebab Allah mari cari saya dan bagi kuasa saya itu. Tahu tak kawan kawan semua. Frozen ada cerita siapa yang dekat saya akan jadi ais batukan. Jadi ini saya upgrade lain sikit. Siapa dekat saya tak hormat saya akan jadi Gila Babi. Sebab semua yang dekat saya ada niat jahat saja. Tak ada niat tolong. Sampai nak pakat beli rumah saya. Nak saya pergi tinggal Sungai Buloh. Sebab sana banyak kilang kilang dan mau saya punya Tuah Tuah saja. Tapi nak saya tinggal dalam bilik kecil seorang lagi tak nak bagi aircond buka. Apa ini semua? Teruk layan burung Tuah ini. Habislah semua sekarang Lunar Baru Burung. Ada sebab saya tukar Lunar Baru, Matahari baru. Bagi semua tahu ini burung sudah mau pancing ikan.

Semalam saya mimpi apa? Saya mimpi pergi sungai pancing ikan patin. Tapi kena ikan Tuna. Alamak. Ada maksud. Ingat masa kecil saya pergi pancing ikan. Korek tanah dapat cacing besar. Pakai cacing pancing ikan kecil. Dapat ikan kecil pakai pancing ikan lagi besar. Kena juga pancing. Bukan saya pandai pancing, ikan itu tamak makan. Baru kena pancing. Kalau tak tamak, mana boleh kena pancing. Saya yang sengaja buang umpan dalam sungai bagi ikan ikan makan dulu. Semua pun mari makan. Semua pun nak buat business saya bagi free tips. Sampai tolong orang cancer free punya. Dia nak potong dan makan juga. Ini lah tamak. Dah ada kereta kereta dan shopping mall, brand pun sudah banyak, kilang pun dah dapat, business pun sudah ada. Amoi China pun ada banyak. Apa lagi nak makan? Tak cukup lagi. Nak bagi sikit orang miskin pun tak boleh kah? You tak buat pasal haram, tapi you panggil Cina Babi buat, tak haram. Boleh kah ini macam? Nanti nak check, hilang Cina Babi itu pergi China atau Australia. Malah tukar IC pun boleh buat. Apa lagi you tak boleh buat? Link sampai Hollywood pun boleh buat sama apa yang saya cakap. Hebat tak kuasa dia? Lancioa hebat. Yang hebat belum dapat secret power saja. Mesti ada jalan saya dapat you. Berapa you ada semua saya tak nak, dapat semua aku bagi Kapten kapal saya. WWF. 

Kapal Titanic sudah langgar telur Angry Birds. Tapi bukan telur pecah, kapal titanic yang pecah. The Golden Ship hit the Golden Egg. 😂😂😂 kecil biasa kuat lagi yang besar. Macam tayar kena paku. Pongcet lah. Tak perlu pakai lori langgar. Pakai paku sudah cukup. Itu baru start saja. 

Break. Tengok google kejap. Siap lagu bagi saya nampak pula. PETERPAN lagu english sudah dibuat dan dinyayi sama dengan cinta saya. Lagi copy. Ini pun nak copy dan cari wang dan masuk Golden Ship sahaja. Lepas layar balik pergi Golden Palace. 🤗🤗🤗

Mana ada pirate layar balik negara sendiri? 

Holy Shit again! Kuman Thong dari Thailand pun mari. Tenggelam lah kapal Titanic Malaysia. Thailand pun dah sampai. Lagi mana saya nak pergi? Kena jaga anak, jaga ladies, jaga tuhan. Mana ada senang nak jalan jalan? Sengaja nak buat saya sibuk. So saya tak keluar mana mana. I know. Love you.

Jadi, BRP very good. Ong lai mesti boleh tanam banyak banyak. Letak saja. Mesti naik buah besar besar. Sama juga Ang Mo Lian Chi. Percaya saya. Tanam saja banyak banyak, dan sayang sama dia. Lepas 10 tahun, dia sayang sama you. Tapi jangan lagi lupakan saya. Kacang lupakan kulit siapa yang rugi? Mestilah you. Kulit siapa nak makan? Tak ada orang makan dulu sebab tak ada value, bila ada value, lain cerita sudah. Macam sekarang, i add my own value. Then kacang sayang kulit. Sudah reverse. P

Sama juga value keluarga saya. Saya tambah value bagi mereka. And you need all our value to save all your Golden Ship follower. Because of you, they all now are cancer patients. Can you heal them? Monkey God cannot heal peoples? Only one. Not gods. No god can also heal Cancer. Unless I give them Energy. 

If my sons anything happen, there will be no more healing for all of you. The babies bird must stay with father, not mother. Birds are differents, they connect with father, not mother. Understand? You destroy my nest, you rebuilt and get them back for me.

If not, one by one your stupid links I break apart. All I will break until I see my babies in my nest. 

I break the Kuman Thong code. I charge in your Golden Palace and drop a atomix bomb. I can do that. MCB

shade story A

He want to get me in jail like the Anwar case but more worst. And more dirty in threesome.

But he failed.

Shade Story B

He want to blame me all the break in happen in Sg Buloh, BRP, Sri Damansara, Kepong, all into me and get me in jail. 

Shade Story C

After the theft and robbery, they claims the Insurance. They team up together all to cheat the insurance. They make the own robbery happen. Acuracy 99.9%. 

What are this peoples is? Whole bunch of crab. Not only know how to copy, but still know how to blame peoples only.

Shade Story D

Produce all my life story with Hollywood, Dreammade, etc with Famous actor and HK actor to make movie. Publish 50 Shade of Grey and making the movie. Failed on second movie now. See how good for next year. No more same Christian Grey as first movie. Worst, all Chinese Gods story and movie is done. Base on what? I will reverse the story into  Modern Gods story that include all the Gods together. Not your movie one by one with old menuscript. And what he do last, the Jesus Christ he planned too for me. He want to do same as the peoples do on Jesus in reality. With the wife was pregnants. Fuck her ass. Meant he want to killed me. Right. MCB

Then who heal all your Family and Followers? All I will heal until you get the last from me.

You know I want to heal peoples. Why you dont help to heal? You help with want the benefits only. That is not a moral help I want. Hospital services not so good because salary no good. When peoples go private clinics, your link also they were charges expensives. You also makan. All you makan? Hypermarket, network, media, radio, television, apps, underworld business, etc more all are your links. Same as I do. Copy cat. But I give donation and free moneys to peoples. You give little money to your own followers only. 

Can you do all this just because you want my Energy luck? Even want to cage / jail me for your own benefits? Can you do like that? 

Dia nak tangkap burung tuah dan kurung sama dia. Bukan saja dia. Semua sama niat jahat ini macam. Sekarang siapa kurung siapa? You all want to stay at jailed or he & family stay at jailed? You want proove. How many proove need? Say it. I download it. One Kumanthong one proove to me. Enough or not enough? Go international ok? 

Semua buaya nak makan Sang Kancil. 

Habis, apa boleh buat?

The Kancil Stories or the tales ofSang Kancil are the compilation of traditional folklore about a clever Kancil. It is a popularfables children story in Malay and Javaneseculture in Malaysia and Indonesia. 

A weak and small yet cunning figure, the Sang Kancil (mouse deer) uses its intelligent advantage to triumph over beings more powerful than itself. The protagonist of the story is the Kancil, a smart and sly mouse deer. He can fool the another animals to escape from trouble. The Kancil story is very famous in Malaysia and Indonesiacomics and cartoonsoften based on the Kancil story. This folklore character is similar to the American figure Br'er Rabbit.

Saya pancing ikan senang dapat. Dapat yang kecil saya lepas. Pancing lagi, dapat juga tapi ada telur punya. Saya lepaskan juga sebab ada telur. Satu tahun lepas, saya mari lagi ada lagi ikan saya boleh pancing. Sebab anak ikan sudah besar. Saya pancing nak ikan besar. Baru ada daging banyak. Kecil lepas, tunggu besar dulu baru lagi saya pancing. Faham? Kecil kecil semua saya lepaskan. Besar besar semua saya tangkap dulu. Ini plan sudah siap satu tahun dahulu. Faham. Branded, big, famous, pandai, ini semua target dulu. Kecil punya, bagi dia besar dulu. 5 tahun saya pun tunggu. Besar tak tangkap, kecil mana ada change besar? Dapat mastermind, putus semua ikan ikan saja. Betul tak? Betul juga. Ini plan nombor dua saja. Ada lima plan untuk satu soalan. Tunggu anak bijak you besar boleh challenge saya. I love it. Tapi tak ada change boleh menang, saya. Energy saya perfect. Lagi Kuman Thong samgat perfect. 

Macam mana you sama mastermind? Dia berani tangguh semua you orang? Atau panggil you orang semua pergi mati saja. Dia boleh selamatkan you orang tak? Boleh tak? Kalau dia boleh, tak apa, you always can follow him if he can give luck, money and save cancer. 

Tweet the bird

Stone Cold said so

Sean Khor

Lord of Universe

The Angry Birds

Sekarang dah buat satu app bahagi 10 apps

Link banyak cepat. Banyak semua kerja sama dia. Habis tulis, sekejap sudah ada Apps. 

Gutterpost Hackers sama juga. Inilah paling dashat punya team. Team hack ios and andriod. Team yang hacked copy post gambar lucah amoi. Malah nak blame saya juga. 

Jahanam. 

Very Angry Bird







No comments:

Post a Comment