Thursday, May 5, 2016

Going Banana

What will you do after work?
And reach home late?

Apa buat jika habis kerja tak balik rumah?
Alasan biasa :
1. Kerja OT
2. Teman makan
3. Ada customers
4. Bos ajak keluar
5. Kena pergi orang
6. Kereta rosak
7. Handphone lupa ambil
8. Handphone tak ada bateri
9. Lain lain apa apa cerita pun boleh

Ini teknik saya yang cipta. Tau tak?
Tempat dan lokasi pun saya yang minta Hotel buat offer day use. Tau tak?
10 tahun dahulu saya telah mencipta cara cara mau curi makan. Sehinggalah kini, cara cara ini telah sebar dan hotel hotel pun business baik untuk kegunaan "Day Times". Caj untuk sehari bagi Hotel Biasa Rm80 sahaja. Tapi saya cakap hotel, bila you bagi caj day times 3 atau 4 jam, you boleh caj Rm30 to Rm50 untuk satu bilik. 1 hari ada 24 jam, you boleh dapat 6 kali untuk satu bilik. Jadi kalau tak penuh pun, 3 customers you sudah dapat Rm120 average. Betul kan. Sekarang saya tengok semua pun sudah dapat service day times untuk pasangan curi makan. Satu trend yang dah biasa. Ini trend saya dah pakai 10 tahun dahulu. Apa yang saya buat, mesti jadi hot dan diikuti ramai orang. Tak kira bangsa atau umur. Cara cara teknik pun sama diikuti. Inilah bestnya. Sebab saya pun boleh record. Inilah kuasa ajaib saya. Tak ada macam mana saya boleh download free dalam internet clip kawan kawan saya sendiri? Sama amoi amoi main? Mana satu saya mau, tekan saja download. Dapat clip sex free untuk saya nikmati. Tapi try lah cara sendiri yang baru. Janganlah copy semua saya punya, sampai bikin sex pun mau ikut cara saya. Ok lah. Ada pengikut itu baik, inilah panggil supporter. Kalau support, support sampai habis ya. Jangan support sikit sikit ajew.
Ok. Jangan takut. Saya akan buat lagi cara cara yang baru. Dalam buku BDSM Exchange bila dapat publish nanti. Janji semua lebih high dan syok. Tak apa, ada apa apa boleh tanya saya. Saya ada minat nak dengar, mungkin cara anda saya terima dan saya test dan buat dulu. Kalau best, saya rekomen dalam buku saya yang akan datang. Cuba try 5 loops and double circle to tie up your mushroom head then pull up to your neck, double circle and pull down to back. Twist it then.... tied. Make the last know in your mouth as a gag. That should be a good ideas. Because it hold your mouth and your dickhead at the same times. Pleasure will come more you can make noise and your blood circulation is on hold. That is a natural human sense. When you stop your sense, you will increase your pleasure. Each sense create different pleasure point of human. It connect to your brain. So try to stop all your sense, you hit your G spot when you do that. The guys G spot. I break the code again. When you cum, you will never feel this sensation before. You will beg your partner everyday to make you cum this way. 100% will change you beg from the ladies to help you. That is I created so guys will respect the ladies. If not, they will not help you to hit your G spot. Understand guys. Respect the ladies. Ladies are my lover. Baby are my honey bee. Bitch are my partner. Prostitute are my Princess Dona.
Do not bully any girls in this world. Hell you go if you do that to them.

Tweet the bird

Stone Cold said so

Sean Khor
Lord of Universe
Kaki Cari Makan

No comments:

Post a Comment