Monday, May 2, 2016

No more face to give

My sturborn lover attitude is so funny. She get angry for small little things? Dont be like that, mummy not this way. Be yourself and join me. We go Bersih.
Berani kerana benar, pergi juga kalau salah. I protect you. I got all his details and personal financial data. I just ask my girl A'idah upload to Youtube or Googles, he will say me "Pengecut" if I no upload. Because end March 2016 they send me a picture massage saying that I am "Pengecut". The photos of poor little baby girls standing alone at a carpark. Looking so sad and holding a red rose. And then is written "Pengecut". Wow, they so wild and fearless to challenge the Gods. My mobile is Gods mobile, you send to me meant you send the massage to all the Gods of the World. What you had done and say something like this? Do you think I am "Pengecut" then you ask Gods and see what they say? Go ahead? Who incharge to send this massage is really really damn stupid. Yes, the mobile is The Lord one. You hack into my mobile meant you hack into Gods and Dark site also. Both really really very angry.
(Hear the Thunder Cat - for you all)
They really want me to punish but I just say hold on and let them solve themself first.
What duty do what job just do it. If my father is wrong and do dirty job, I will bring him to court also after 3 chance is given. And you too need to do the same. How can peoples change if keep giving chance also still want to do?
Three Question :
1. In a test, when you were caught copying, what will the teacher do? Answer this simple question. Dont tell me you cannot answer this question. Any problems for the teachers? Because the student is someone rich people son? Because he is someone famous son? Or because he is a God? So is the teacher doing a fair thing among other children that is doing thier test themself withour copying others?

2. In the teacher test, the students are choose to take care of the teachers while doing the test. One teacher was caught copying another teachers paper. So what will the students do? Can he report to the school management or he must keep quite because is his teacher? Then what moral the student will learn when grew up? Will he repeat the same?

3. In the school, a teacher tell his pupil if you want pocket money? You go to girls toilet, peep the girl and take videos or photos for me. One video is Rm5 and photo is Rm1. One day a girl notice one group of students peeping her when she easing herself. Worst taking videos and photos of her. OMG. How could this happen? She told her friends and want to reports. But all her friends rejected her because they had accept money from the teacher to keep quite. And worst they team up and say that she is think to much and got mental problems. How is the girl feel in such incidents? Being watch and taken all video and photos by a groups of students and cannot get support from own friends and ask not to do anythings at all. And  found out she had been peep for over 20 years, let say 2 years enough? The teacher did not stop, and still ask the students to continue peeping her whenever she go toilet. She cant do anything because all her friend will tell others she got mentally ill problems.
The same shade story the hack my life.
So What is your best answer? 

Nobody, just alone. That is the challenge i like it. All against one. Who is the winner. That is why I am here until now. My willingness is stronger then all of you. My winning way are smarter then you. My crazy clown job traps all of you. My 5 poker cards I did not open even one card for you. But you had open up 5 cards for me. Is me give you confident that you think you had win, because of too confident, you break your own code for me. Many things is same like you all doing to me. Show me somethings to see and then want me to guess. Or do somethings with what I blog or write. That is purposely write for you to do. And purposely do for you to see. Why not join me and get better benefits? Ofcourse I will give you all first if you join me. I got over 1000 business to be a Billionaire for you to choose. I got all new technology and innovation also. I got many way to produce Power Energy with elements research. I got all healing and medical for all kind of disease to heal anyone.
Or you want a proposal for your company future plan first. Send me your company name or namecard to me. You will get ideas to do design just like Novel Furn. Better then him. I can give you, you just ask permission and I will not ask you any question in return. You think Uncle 7 so incredible? When I just right on my dairy, I confirm he will lost of all ideas. You think all my uncles and Madam Kwan friend and friend and neighbour all are so clever and easy find money, customers will just come what ever business they do. I give a bullshitt to them if I want to kill all the business for not respecting the Gods and Dark Site. And also played on me all together.

Salam Silaturrahim kawan.
Faham apa maksud dari Allah? Bukan saya marah you Cina Babi, Allah dan Buddha pun marah you Cina Babi Betul (CBB). You tau tak. Bikin Cina malu saja. Saya jumpa pun malu nak jemput salam. Nanti senyum dengan you I kena marah Tuhan Tuhan. Mana ada dunia orang ini macam punya? Saya tak tau macam mana nak jawab pada Tuhan bila ditanya hari hari apa keputusan Tuan? Saya tak tau jawab. Betul. Malam pulak Kuman Thong tanya apa keputusan Abba. Saya pun tak tau jawab. Tunggu saja saya jawab. Tak ada seorang pun berani datang minta ampun. Betul betul sampai sekarang pun tak ada seorang betani buat? Kerana salah, malu dan kuat Ego.
Tapi berani lagi mari intip saya dan hack telefon saya.

Sudah tolak rasuah rm5 million, apa lagi mau offer? Saya tak nak duit kotor ini. Nanti ambil kena pergi sini sana. Tak boleh balik lah. Tak boleh buat ini lah. Tak boleh tolong orang lah. Tak boleh apa-apa. Ambillah barang2 tuhan dan sudah kaya raya sekarang. Tengok apa dosanya nanti. Ingat, bukan saya buat. Tuhan saja boleh buat. Pasal masej "Pengecut" kepada Tuhan Tuhan semua, kenalah balik semua semua orang. Percaya tak Sungai Buloh area boleh jadi milik saya? Percaya tak saya boleh naikkan taraf Malaysia menjadi negara nombor satu dunia. Saudi Arabia dan China ketepi saja. USA boleh disebelah. Sama sama tak apa. Dan diikuti negara nombor 2 kaya, Afrika. Saya hadiahkan kepada Afrika jadi kaya dengan saja Binatang dan tumbuhan. Tak perlu mesin dan teknologi I boleh buat Afrika nombor 2. Sebab mereka sudah terlalu lama seksa kebuluran dan mati tanpa bantuan orang kaya yang habiskan wang memainkan kehidupan seseorang. Bukan saja saya dimainkan. Banyak dimainkan sampai mati atau membunuh diri. Teruk pun jadi gila macam kakak saya. Bapa dan emak pun terkena sikit dan berasa sedih dan kecewa apabila telefon saja cakap semua tak baik baik. Satu demi satu pakat dan telefon emak bapa saya cerita dengan yang bukan bukan. Mak tak dapat tidur kemudian darah tinggi pun meningkat. Bapa mata kabur pun tak ada sihit buat operation. Semua pakat datang menyesak keluarga saya dengan senjaga. Bapa saudara meninggal dunia sebab terlalu sayang akan saya. Sedih melihat saya ditangkap masuk Hospital. Kemudian telefon lagi cakap yang bukan bukan kenapa saya masuk Hospital lalu tidak dibenarkan saya balik tanpa sebab yang baik. Sebab kenalan dengan Professor, saya dipaksa masuk dan tinggal selama 2 minggu di PPUM. Kemudian dipaksa masuk Caring Center selama 5 bulan tanpa sebab yang munasabah. Test report keluar tak ada masalah tapi dipaksa masuk tinggal sana.  Cuba cakap sama saya ambil rehat disana dulu selama 3 minggu. Tapi dah masuk, tidak dibenarkan keluar pulak. Hari hari sama tinggal sama pesakit mental. You boleh tahan kah?
"Thunder cat... kuatnya. Jangan marah Tuhan Tuhan" dengar tak itu.
Saya tahan 5 bulan dekat sana. Bila keluar, lebih kuat lagi power saya.
Ingat takkan datang kacau lagi. Nampak pun tak tolong tapi tak lama datang balik kacau. Sudah nampak semua pun habis, bini pun lari, wang pun habis, barang rumah pun kena curi, lagi nak kacau TTT lagi. Aduhai kawan kawan, pakai otak sikit lah. Kenapa saya lagi boleh bangun lagi disaat saat macam ini? Kenapa saya tidak membunuh diri seperti mangsa-mangsa mati tiba tiba, pelakon pelakon bunuh diri, kena ugut, video dan gambar lucah semasa berasrama dengan bini, sayang perempuan dan pelacur. Ya, nak post gambar Tuan di Gutterpost. Website kepunyaan mereka yang hack ios dan andriod. Curi gambar gambar perempuan bogel dan kemudian menghina mereka di internet. Tak boleh tahan seksa, banyak jadi kurang siuman dan membunuh diri. Sampai boleh ambil gambar saya buat banyak video kepada saya. Buat video saya yang buruk buruk punya. Tambah gambar gambar yang boleh dijatuh hukum mati. Gambar buat dadah, gambar dengan senapang, gambar macam dengan IS, sampai seluruh Publika kedai boleh tutup dan kereta kosong macam nak bom dekat sana dengan sengaja. Boleh seluruh pekerja Publika nampak saya macam nampak IS. Sampai wartawan pun dekat sana ambil gambar saya. Batang rokok saya buang, orang kutip. Sampah buang, juga nak kutip. Apa niat Jahat nak buat TTT. Mesti banyak busuk punya. Berani cakap you tak panggil orang buat ini macam? Sumpah pada Tuhan jika berani. Saya sumpah, you tak berani lah. Satu gmail account tapi ada 4 log in telepon. Saya dirumah kekasih, 3 masuk rumah saya. Polis pun ada record, PJ punya. Nak tau siapa? Tanya saja. Polis masuk rumah Tuhan Allah tanpa izin. Boleh tak?
Macam mana barang saya boleh hantar pergi First Lab, USA. Hantar sana buat apa? Siapa yang hantar? Itu semua barang Tuhan tau? Lagi kena Saman tiba tiba. kereta di parking lot tetapi kena saman lebuhraya pandu 161kph. Dekat parking lot pandu laju tu. Ini semua nak kenakan saya sajakan. Ini semua dah pakat awal awal nak saya ditangkapkan. Semua nak masuk kepada saya kes kes pecah rumah, pecah masuk kilang, semua list pecah masuk dibuat dengan.sengaja dan nak claim insurance. Semua kawan saya, sebab itu supplier list, jiran, saudara mara, itu list kahwin saya dia orang pakai nak buat cerita hollywood bagi saya. Macam 50 Shades of Christian Grey dia orang yang buat bagi saya. Sudah 3 buku siap dipublish tahun 2011. Dan movie tahun 2015. Tahun depan movie 2 650 Shade Darker. Itu cerita saya dia orang buat lah. Menuscript ditulis dan semua pakat nak buat saya macam Christian Grey. Kekasih pun diupah untuk buat sama saya. Kekasih 10 tahun boleh tukar hati sebab wang sampai nak buat saya sama story Movie 2. Nak main piano, pakai topeng, pakai tail, dlln. Sama nama saya panggil kekasih saya. Inilah permainan orang orang kaya kepada orang miskin. Semua kerja panggil orang miskin buat. Yang kaya saja bayar sikit sikit wang. Mana tau Christian Grey ialah orang ajaib, padan muka semua. Tak Ajaib awal awal sudah bunuh diri lah. Wang semua kena tipu, business kena tipu, semua kawan tipu saya tak nak bayar wang balik. Ini dia orang buat. Sampai tersangkut deposit mesin mesin pun tidak dapat ambil balik. Wang pendahuluan semua tak dapat ambil balik. Kilang pun tak jadi buka. Bini sama anak pun lari. Satu kawan pun tak ada. Tapi tak kalah, cuba rehat fikir nak masuk many lubang yang susah, senang masuk punya tak syok, mesti cari yang susah masuk. Baru syok. Kiri kanan depan belakang atas bawah semua saya tau masuk. Oh, email pun pakai order barang barang yang bukan bukan, many ada email orang biasa boleh order bom, senjata, dadah... mana ada orang pakai email order punya? Nak hack pun bukan buat macam ini, order lah Tuhan hukum Hudud. Hudud pun datang jumpa Allah. Dua dua kawan nak ajar kamu semua. Padan muka betul betul. Tau tak hukum Hudud? Baca lah di Google, jangan tau makan bah kut teh saja. Tak sihat tu, sebab Cina orang bagi babi makan makanan busuk dan kotor. Lepas sendiri pun makan. Nanti apa you bagi makan, babi bagi balik you makan. Baru tau rasa sedap makanan babi. Otak apa orang Cina. Curi, lari, buat, balik, jual... hmm betul ini macam. Burung pun dah tweet.
Ada wang saja pergi night club karaoke main perempuan - bayar wang paksa dan hina perempuan - pergi hotel main bdsm ramai ramai - hina perempuan. Tapi bini rumah tak tau. Ingat suami baik baik cari wang, cari amoi main lah. Ada wang lebih main orang miskin macam saya. Mesti gembira lah tengok orang asrama live depan tv rumah, tengok bini orang mandi. Apa apa buat semua orang tengok. Semua ketawa ingat tengok sex video. Betul tak. Sumpah Tuhan jika tak buat. Dosa teruk lagi kawan. Karma betul dah jadi. Ini bukan Karma tuhan, Ini karma Tuan Tuhan Tuhan. Lagi kuat Tuhan.
Ingat tak, bila datang jumpa saya. Bawa kekasih atau bini sekali, jangan lupa minta semua kawan buka TV, sebab a live sex tv lagi, tapi bukan lagi kekasih atau bini saya,  tau lah siapa? Binggung. U ingat Tuan Tuhan Tuhan cakap ajew? Saya tak pernah cakap tipu. Saya cakap semua benar dan akan terjadi. Sudah banyak kali bagi chance, tapi datang lagi mencuri.
Sampai Will Smith, The Ultraman pun nak dia mati. Lagi boleh saya nak tahan? Tengok lah siapa yang power. Ini kali saya yang challenge you semua, no give anymore fucking face. Sebab Salam Silaturrahim ditolak balik pada saya.
Sya pakai tau pakai Hukum Hudud?
Tengok balik Transformers 1, 2, 3 dan 4.
Dengar baik ceritanya, tempat mana dibuat, semua jawapan ada sana. Saya yang menuscript Transformers lah. Sohai

Amen & Allah ft Hudud.

Tweet  the bird

Stone Cold said so

Sean Khor
Lord of Universe

No comments:

Post a Comment